Beyond TV - 2023 1st volume now available

The latest strategies to dominate in the streaming market

How are commissioners co-producing to meet global content needs? How can windowing strategies optimise revenue for global platforms? What strategies have international streamers employed to build their audience and revenue in Asia? How do Asian streamers gain a competitive edge in the global market? How is artificial intelligence changing the audiovisual industry?

 

Find out in our Beyond TV report: key takeaways and a comprehensive analysis of digital strategies and viewing trends.

Image
Post Beyond TV 2023
Find out more about the study 
  Buy the report on the
online store
 

Key takeways and a comprehensive analysis of digital strategies and viewing trends

 

  Discover how online viewing is growing and changing uses
  Learn more about the latest moves in the streaming landscape
  Be inspired by crossmedia experiences and trends 

Calcul d’intervalle de confiance à 95%

Taille de l'échantillon ou d'une cible dans l'échantillon

n =

Proportion observée dans l'échantillon ou sur une cible dans l'échantillon

p =

%

Attention : ne s'applique qu'à une proportion. Le Taux Moyen est une moyenne de proportions et la Part d'audience un rapport de proportions.
Cet outil est donné à titre indicatif. Il ne saurait pouvoir s'appliquer sans autres précautions à des fins professionnelles.

Test de significativité des écarts entre deux proportions

Permet d'évaluer si la différence entre 2 proportions est significative au seuil de 95%

Proportion

Taille de l'échantillon

Échantillon 1

%

Échantillon 2

%

Attention : ne s'applique qu'à une proportion. Le Taux Moyen est une moyenne de proportions et la Part d'audience un rapport de proportions.
Cet outil est donné à titre indicatif. Il ne saurait pouvoir s'appliquer sans autres précautions à des fins professionnelles.

En complément
×
Dictionnaire
Les mots
des médias
Nouvelle
édition
+500
définitions
A
B
C
D
E
F
G
H
I