Utilisation des cookiesEn poursuivant votre navigation sur notre site, vous acceptez l’installation de cookies sur votre poste, à des fins statistique et de personnalisation du contenu, dans le respect de notre politique de protection de votre vie privée.
Pour en savoir plus et paramétrer les cookies, cliquez ici.

Vous êtes ici : AccueilEurodata TV WorldwideLes solutions › 4Screen Report

Contacts

Jacques BALDUCCI
Jacques BALDUCCI
International Sales Director

jbalducci@eurodatatv.com

Nous vous conseillons aussi

otvy.jpg
L'audience de la TV partout dans le monde
nota.jpg
Zoom sur les dernières tendances et succès de programmation, dans plus d’une vingtaine de marchés majeurs.

Nuage de tags

4-screen MultiScreen
GABARIT_EurodataTV-flat.jpg
A comprehensive overview of current trends in multi-screen consumption, content & strategies
Les + produits

 

  • Maximise your content strategies to fit multi-screen viewers expectations
  • Compare & size-up each market in terms of viewing trends and habits
  • Be aware of the most recent second screen practices and their impact on TV content

 

  • New TV and 4-screen behaviours (Viewing time, audience profile, programme & channel performances and much more)
  • International and national platform descriptions, characteristics & strategies
  • Case studies on audience engaging practises
  • Thematic focus on a country, a genre or a trend

 

Quarterly Report. 1st Issue: Q1 2017

 

Worldwide coverage

Multi-screen and timeshifted usages: UK, USA, France, Sweden, Netherlands, Spain

Content platforms: Europe, North America, Asia and more...